24.6.09

da.....

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
happy gler bru pas kuar ngn tersayang!!!

2. Saya nak makan...
taco octopus...
extra fish flakes

3. Saya x suka...
orang yg hentak2 brg!!!!

4. Impian saya..
berjaye!!!!
kawin ngn shahrul...
hahha

5. Haiwan yang saya x suka...
tikus!!!!

6. Saya harapkan...
saye kaye!!!!

7. Jika boleh putarkan masa...
x nak la...
jgn pandang blakang!!!

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
seorang pegawai!!!
wah...

9. Handphone saya adalah sebuah?
.....peneman ktika bosan,

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
...pass...

11. Saya suka pada...
kucing!!!

12. Kawan-kawan saya...
ialah teman ktika susah dan snang!!!

13. Pernah dikhianat???
...penah!!!!

14. Apakah yang anda hendak lakukan terhadap orang yg mengkhianati anda?
biar je la...
lantak die...
mayb die ad alasan bodo yg tsendiri

15. Senaraikan 8 org utk di tagged:
1.diyana
2.quya..
3.ainun
4.burn
5.syud-da wat plak...
6.nina-die yg reke...
7.sape yg ad blog
8,sape yg ad blog

No comments:

Post a Comment