25.1.11

coklat yang di pos laju di makan oleh orang di pejabat pos..!!

okey korang mesti nak tau kan ape cerite sbanrnye...
macam ni ceritenye...
2 minggu lepas aku ade la tempah coklat dari web coklat home made..
yang sekarang ni makin banyak macam cendawan tumbuh lepas banjir hujan kan.
jadi mengikut kalendar cine.  hari ni lah coklat yang ditempah tue patot
diterima oleh si penerima..
aku bg coklat tue sebb hari ni anniversarry aku ngn boyfriend aku..
konon nak wat something yang best la kan..
x kan nak bagi bunge kat lelaki pulak kan...
lepas je habis kelas boyfriend ak pon g la bawa motor laju2 dengan semangatnye untuk amik
coklat 2...
lepas je amik coklat dari pejabat pos...
dengan lajunye die bukak kat depan pejabat pos gak..
konon2 excited la kan...
bukak2 die tgok mcm ni rupenye coklat tue
huhu..menangis aku wey die mms gbr mcm tue..
aku suruh la die hantar gambar yang dalam die cakap tunggu die balik rumah..
sementara tunggu die sampai rumah..
aku dah gelabah katak g mms  kat orang yang buat coklat..
untuk menyatakan kesedihan..
aku tak salahkan die 100% pon..
sebab aku da mule syak..
ni mesti abang posmen punye keje..
dah stok nak marah2 dah nie..
macam2 ak cakap..
siap mesej kwan aku..
punye la kitorg cakap haramkan posmen yang makan coklat 2...
cakap posmen tue lapar sangat la nak makan harte orang..
nampak sangt kan kesan manusia yang bukak..
selepas beberape minit..
boyfrien aku sampai rumah..
die mms gbr sebenar..
nielah gambar sebenar
fuhh....panas hati aku...mendidih2 macam minyak zaitun masak...
sah memang keje anggota pejabat pos gak..
tapi bukan orang la..
aku syak tikus x pon lipas...
x kesampaian la hajat aku nak sampaikan..
mesej romantik konon..
sekali 3 biji coklat aku die makan..
wahai orang yang bekerje di pejabat pos..
aku x marahkan korang..
tp tolonglah pasang racun tikus ke lipas ke..
nak elakkan orang lain kene macam ni gak...
kesian kakak yang buat coklat nie..
die plak rase bersalah..
nak buat mcm mane..
sbnarnye..bukan rezki aku.tuhan da tulis kan..
amboi positifnye aku...
kesimpulannye..
aku sedih la jugak...
bende kite bayar kan..

3 comments:

  1. wow.
    dasat dah rupe coklat tu.
    adeh.
    lain kali jgn hantar makanan gune pos ye?
    hantar gune emel je.
    XD

    ReplyDelete
  2. ohoho..
    cdagan yg bagus..
    nti kite try..
    komfem slamat erk..
    T______T

    ReplyDelete
  3. kenyang tikus tu dapat makan 3 bijik coklat hehehe

    ReplyDelete