21.1.11

nak pengsan...hizami wey..hizami...

ko tengok....ko tengok.....
klik kasi besar sikit  banyak
ko tengok sape komen..
x kisah la kalau korang ase mcam ..
ala gelabah nye pompuan nie.....
selalu je hizami komen kat blog orang lain..
biarla wey...aku nak bangge 
ko ade...nan hado...........
hizami wey..
hizami rahim..
ko tau sape die...
dielah blogger famous amos lagi terkenal..
gemilang dan terbilang..
tipu la ko x tau..sape die..
lempang pipi korg kalau x kenal die..
ko tgok..
walaupon ak nie blogger yang tah ape2...
die datang gak sini..
tinggalkan komen..
nampak sangat die sangat rajen jalan2 kat blog orang tinggal komen..
inilah blogger sejati
aku bace blog die sejak dari dulu lagi..
ak pon x igt macamne boley start follow die..
yang pastinye awal2 dulu aku jadi silent reader je..
asenye ak x pnah komen kat blog die..
rase macam segan..
sebab die kan hebat..
smpi x tau nak komen ape..
samede aku tau dari adik die ke ape..
adik die ade blog gak..ni blog adik die..diyana
cmne aku boley kenal adik die..
sbb dulu ak 1 skola ngn adik die...
okeylah..sangat gembire dan teruje..
nak lompat bintang laju2 sebab gembire sangat2..
thanx budak lelaki sebelah pintu

                                            

10 comments:

  1. oh terime kasih..
    sy nk sambung buat lompat bintang lg..
    hehe

    ReplyDelete
  2. haha x sangka abg aku famosamos! :P

    ReplyDelete
  3. na:ko wat2 x tau plak abg ko famos amos..
    imran:nah air..haus kan..

    ReplyDelete
  4. haha. baru tawu kewujudan die. siyes. hee

    ReplyDelete
  5. cik azeeya:x pe...at least awk da tau..hehe..best kan die..

    ReplyDelete
  6. ermmm.tak kenal dia..heheh tapi tahniah lah hehe...kumbang cuma harap fatin liyana atau hanis zalikha je comment kt blog kumbang hehe

    ReplyDelete
  7. kumbang..
    kite pon harap FL ngn HZ..
    komen kat blog kite..
    tp jauh panggang dr api la kan.
    hehe

    ReplyDelete